تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۸۹۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶
مدیر جهاد کشاورزی رودسر گفت: امسال تولید فندق نسبت به سال گذشته از افزایش 30 درصدی برخوردار است.

تدبیر24»احسان‌الله مشتاق در گفت‌و‌گو با ایسنا، گفت: رودسر از قطب‌های تولید فندق کشور است و پیش‌بینی می‌شود، امسال بیش از ده هزار تن فندق در رودسر تولید شود.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون فندق‌کاران در حال برداشت محصول هستند، افزود: وارد شدن خسارت به باغات فندق در سال گذشته تولید این محصول را کاهش داده بود خوشبختانه امسال این مشکل وجود نداشت و این امر منجر به افزایش 30درصدی تولید فندق در رودسر شده است.

مشتاق ادامه داد: تعرفه بالای بیمه و پرداخت غرامت کم از عمده مشکلات فندق‌کاران رودسر است.

وی با اشاره به اینکه میزان مساحت سطح زیر کشت باغات رودسر 12هزار و 800هکتار است، تصریح کرد: بازار فندق در شهرستان رودسر مناسب است و به صورت خام و برشته در بازارهای محلی این شهرستان عرضه می‌شود.

مدیر جهادکشاورزی رودسر گفت: علاوه بر مصرف شهرستانی فندق‌های تولید شده در رودسر به سایر شهرستانهای گیلان و حتی دیگر استانها صادر می‌شود.

وی افزود: امسال فندق از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و کیلویی 15هزار تومان در بازارها به فروش می‌رسد.

حبیب جهانساز معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی گیلان، گفت: گیلان با 17هزار هکتار باغ فندق بزرگترین تولید کننده این محصول در کشور و از نظر سطح زیر کشت چهارمین کشور در دنیاست.

وی با اشاره به اینکه وضعیت برداشت محصول از باغ های فندق خوب است، افزود: برداشت فندق هر ساله از اوایل شهریور از باغ های گیلان آغاز می‌شود و تا پایان این ماه ادامه دارد.  

وی پیش‌بینی کرد: امسال باغداران گیلانی حدود 19 هزار تن فندق برداشت کنند. 

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی گیلان افزود:باغداران گیلانی با برداشت این مقدار فندق 231 میلیارد تومان درآمد کسب می‌کنند. 

حبیب جهانساز با اشاره به اینکه گیلان 80 درصد فندق کشور را تولید می‌کند، افزود: شهرستان رودسر 13 هزار هکتار باغ فندق دارد و این شهرستان 60 درصد از فندق کشور را تولید می‌کند. 

وی تصریح کرد: پارسال حدود 400 تن از فندق گیلان به کشورهای اروپایی صادر شد.

برچسب ها: تدبیر24 ، افزایش
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها