بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۸۹۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴
فرمانداری فلوریدا روز شنبه اعلام کرد که با نزدیک شدن توفان ایرما به این ایالت تاکنون نزدیک به 6 میلیون و 300 هزار تن از ساکنان آن هشدار تخلیه دریافت کرده‌اند.
تدبیر24»تنها در 24 ساعت گذشته از 700 هزار تن از ساکنان فلوریدا خواسته شد که خانه‌های خود را ترک کنند و با توجه به شدت این توفان، بیم آن می‌رود که افراد بیشتری از جمعیت 20 میلیونی این ایالت ناچار به تخلیه شوند.
«ریک اسکات» فرماندار فلوریدا پیش از این گفته بود که از آنجایی که این توفان در بالاترین درجه دسته‌بندی شده است، همه ساکنان این ایالت باید آماده تخلیه باشند.
ایرما که سرعت آن گاه به 180 مایل (290 کیلومتر) در ساعت می‌رسد، در روزهای گذشته این توفان جزایری در کارائیب از جمله بارابودا، سن مارتین و ویرجین را درنوردید، درختان را از جا کند و خانه‌ها و بیمارستان‌ها را ویران کرد.
رسانه‌های محلی روز شنبه گزارش دادند که در پی این توفان، شش تن در روزهای گذشته در جزایر ویرجین و آنگویلا جان باختند و خسارات سنگینی به مناطق مختلف وارد شد. شمار کشته‌ها در جزایر کارائیب در مجموع بیش از 20 تن است.
ایرما اکنون در نزدیکی سواحل شمالی کوبا است و به زودی به ایالت فلوریدای آمریکا می‌رسد. همچنین توفان دیگری به نام خوزه به سمت جزایر کارائیب در حرکت است.
آژانس هواشناسی فرانسه روز شنبه بالاترین درجه هشدار را برای ساکنان جزیره‌‌های سن بارتلمی و سن مارتن که جزو قلمرو این کشور قرار دارند، صادر کرد.
این نهاد به مردم این مناطق هشدار داده است که با فرا رسیدن توفان خوزه باید به انتظار بارش باران‌های سیل‌آسا و وزش بادهایی‌ باشند که سرعت آن‌ها تا 120 کیلومتر در ساعت می‌رسد.
برچسب ها: تدبیر24 ، هشدار
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها