تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۸۹۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
رئیس اداره هواشناسی بندر مرزی آستارا گفت: بارش نزولات آسمانی در این شهرستان طی 5 ماه نخست سال 1396 نسبت به مدت مشابه سال گذشته بالغ بر 26.3 درصد کاهش دارد.

تدبیر24»فردین فرتوت نیا در مصاحبه با ایسنا منطقه گیلان ، اظهار کرد : آمار ثبت شده در ایستگاه سیتنوپتیک شهرستان مرزی بندر آستارا در بلند مدت اقلیمی ، سابقه 26 ساله دارد و آمار سالانه بارندگی علاوه بر مقایسه با مدت مشابه سال قبل ، با میانگین بلندمدت اقلیمی نیز مقایسه می شود.

وی به میزان بارندگی در 5 ماه نخست سالجاری اشاره کرد و ادامه داد: در این مدت 207.2 میلی متر باران در شهرستان باریده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بالغ بر 26.3 درصد و نسبت به بلدت مدت اقلیمی 31.1 درصد کاهش نشان می دهد.

وی افزود: مجموع بارندگی در این بازه زمانی سال 1395 معادل 281 میلی متر و در بلند مدت اقلیمی 300.8 میلی متر می باشد.

فرتوت نیا میانگین دمای شهرستان را در این مدت 20.8 درجه سانتی گراد برشمرد و اضافه کرد: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 0.1 درجه کاهش و نسبت به بلند مدت اقلیمی 0.5 درجه افزایش نشان می دهد.

وی میزان تبخیر را در مدت مذکور 731.4 میلی متر عنوان کرد و توضیح داد: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8.8 درصد و بلند مدت اقلیمی 23.1 درصد افزایش داشته است.

رئیس اداره هواشناسی آستارا در بخش دیگر سخنان خود ساعات آفتابی شهرستان را 1186.3 ساعت برشمرد و گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته 14.2 درصد و بلند مدت اقلیمی 9.6 درصد رشد داشته است.

وی در بخش پایانی سخنان خود به میزان رطوبت شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: از اول فروردین تا پایان مرداد ماه سالجاری میانگین رطوبت شهرستان 75 درصد بوده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل دو درصد و نسبت به بلند مدت اقلیمی یک درصد کاهش نشان می دهد.

برچسب ها: تدبیر24 ، بارندگی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها