تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۹۰۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
استقلال به یک برانکو ایوانکوویچ احتیاج دارد.
تدبیر24»لیگ چهاردهم بود که پرسپولیس حال و روز خوبی نداشت. مثل چند سال قبل تر از آن. این تیم با دایی و درخشان به بن بست خورده بود و مدیریت باشگاه به سراغ برانکو ایوانکوویچ رفت. برانکو فصل را تمام کرد و سال بعد پرسپولیس جدیدی را بنا کرد. آنها را به نایب قهرمانی رساند و سرانجام در لیگ شانزدهم بعد از قریب به ده سال این تیم را قهرمانی رساند و حالا هم برای فتح آسیا دندان تیز کرده اند.

حال آن روزهای پرسپولیس به این روزهای استقلال خیلی شبیه است. آبی پوشان با منصوریان به بن بست خورده اند. بن بستی که گویا اسم ها و وعده ها نمی توانند آن را به مسیر اصلی برگرداند. آبی ها نمی برند. گل نمی زنند و پیشرفتی هم در کارشان دیده نمی شود. شاید آنها الان به یک برانکو نیاز داشته باشند. برانکویی که بیاید و این ویرانه را از نو بسازد و استقلال را دوباره به جایگاه واقعی اش برساند. برانکویی که بیاید و به این تیم پرستاره اما بی نظم ترتیب بدهد و پی و بنه اش را از نو علم کند.

به نظر شما برانکوی استقلال کیست؟

برچسب ها: تدبیر24 ، استقلال
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها