تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۹۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۸
معاون هماهنگ‌کننده مرزبانی ناجا از افزایش 12 درصدی کشفیات سوخت در آبان ماه امسال نسبت به مدت مشابه در سال قبل خبر داد و گفت: طی این مدت بیش از 3 میلیون و 700 هزار لیتر سوخت قاچاق و پنج تن انواع مواد مخدر در مرزهای کشور توقیف شدند.

به گزارش تدبیر24 به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ‌سید عباس عطایی‌ازافزایش 12 درصدی کشفیات فراورده‌های نفتی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته توسط مرزبانی خبر داد و افزود: ‌حافظان سرحدات کشور طی این مدت با توقیف و بازرسی از صدها فروند شناور و خودروی قاچاقچیان از خروج بیش از 3 میلیون و 700 هزار لیتر انواع فرآورده‌های سوختی جلوگیری کرده و این مقدار سوخت را به چرخه اقتصاد ملی بازگرداندند.

وی اظهار داشت: مرزداران شرق کشور در ماه گذشته طی چندین درگیری مسلحانه در حریم امنیتی مرز کشورمان ضمن هلاکت 9 شرور مسلح موفق به کشف 5 هزار و 814 کیلو گرم انواع مواد مخدر شامل تریاک، حشیش، هروئین و مرفین شدند.

عطایی جلوگیری از ورود بیش از یک میلیون و 765 هزار عدد انواع داروهای خارجی قاچاق‌، کشف بیش از 361 هزار دینار و بیش از 25 هزار دلار ارز قاچاق را از دیگر دستاوردهای مرزداران کشور طی این مدت عنوان داشت.

معاون هماهنگ‌کننده مرزبانی ناجا در ادامه با اشاره به تبعات امنیتی ورود غیرمجاز اتباع کشورهای بیگانه به کشور، اظهار داشت: مرزداران کشور طی این مدت با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی از ورود تعدادی از اتباع کشورهای بیگانه به حریم امنیتی مرز کشورمان مطلع شده و در عملیات های منسجم و غافلگیرانه 2 هزار 815 نفر از این افراد را دستگیر و بیش از 44 هزار نفر دیگر را از نقطه صفر مرزی طرد کردند.

سردار عطایی در ادامه کشف بیش از 2 هزار و 800 عدد اقلام ضد فرهنگی‌، 2 هزار و 648 راس احشام قاچاق را از دیگر دستاوردهای مرزداران کشور طی آبان ماه امسال برشمرد.

این مقام مسئول در مرزبانی ناجا در پایان با تشکر از همراهی و همکاری مرزنشینان با مرزبانان موفقیت های مرزبانی ناجا در برخورد با قاچاقچیان‌، اشرار و سوداگران مرگ را حاصل این همکاری‌ها دانست.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها