تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۹۲۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
مدیر اجرایی پویش ایران من گفت: اولین مدرسه توسعه پایدار ایران که قرار است در روستای سیدبار واقع در چابهار احداث شود، طی مراسمی در اتاق بازرگانی زاهدان رونمایی خواهد شد.

تدبیر24»‌مینا کامران در گفت وگو با ایسنا-‌ افزود: اولین مدرسه توسعه پایدار کشور که به همت این پویش طراحی شده و قرار است پس از جمع‌آوری منابع مالی در روستای سیدبارِ چابهار احداث شود، طی مراسمی امروز چهارشنبه 26 مهر در اتاق بازرگانی زاهدان رونمایی می‌شود.

کامران بیان کرد: مدارس توسعه پایدار، مفهوم آموزش را در دنیا تغییر داده و فضای آموزشی را مکان مناسبی برای تمرین اشتغال و توسعه پایدار از سوی تمامی اهالی روستا و منطقه می‌دانند.

وی اضافه کرد: این مدارس علاوه بر محلی برای آموزش کودکان، کانونی برای کارآفرینی هستند که همه اهالی روستا می‌توانند با حضور در آنها و مشارکت فعالانه، نقشی مؤثر در روند توسعه اقتصادی و اجتماعی منطقه خود ایفا کنند.

مدیر اجرایی پویش ایران من خاطرنشان کرد: پویش ایران من انجمنی فعال در حوزه توسعه آموزشی و مدرسه سازی است که 100 مدرسه در نقاط کمتر برخوردار و مرزی ایران ساخته و یا در حال ساخت دارد. 

کامران اظهار کرد: این پویش در حال حاضر 14 مدرسه نیز در استان سیستان و بلوچستان درحال ساخت دارد که طی دو روز آینده 4 مدرسه آن در شهرستان‌های میرجاوه و سراوان افتتاح خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها