تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۹۳۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱
نمایش «نام: آدولف… چی؟» به کارگردانی علیرضا کوشک‌جلالی و با بازی بازیگرانی چون اشکان خطیبی، آناهیتا درگاهی و رضا مولایی روی صحنه خواهد رفت.
تدبیر24»نمایش «نام: آدولف… چى؟» اثر ماتیو دلاپورته و الکساندر دلاپتلیر با ترجمه، دراماتورژی و کارگردانی علیرضا کوشک‌جلالى از ٢٢ آبان در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه مى‌رود.

بازیگران این اثر عبارتند از حسین امیدى، آوا شریفى، رضا مولایى، اشکان خطیبی و همسرش آناهیتا درگاهی.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «در یک مهمانی دوستان عزیزتر از جان، بیان یک شوخی بی‌مزه باعث می‌شود تا قبرها شکافته شوند و ارواح خبیث شروع به‌ رژه رفتن کنند. در طی بحث‌ها ماسک‌های تفاهم و دوستی بی‌رحمانه بر زمین می‌ریزند. موقعیت‌های آبزورد و گروتسک، همراه با آتش‌فشانی از دیالوگ‌های گزنده و بی‌نظیر که یادآور سنت کمدی‌های انتقادی- اجتماعی فرانسه است، با ضرب‌آهنگی نفس‌گیر نمایش را جلو می‌برند و ما را به هزار توی افکار شیطانی نزدیک می‌کنند. فرانسویان در ژانر طنز گزنده اجتماعی در جایگاه ویژه‌ای قرار دارند.»

«نام : آدولف … چی؟!» به مدت سی شب روی صحنه خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها