تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۹۴۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
بدون شک اغلب افراد از تماشای بالش یا شانه ای پر از مو احساس خوبی پیدا نمی کنند. نگاه کردن به آینه در حالی که هر روز بخشی از موهای سر کم می شوند اتفاق خوشایندی نیست.
تدبیر24»ممکن است در ظاهر مشکل چندان مهمی به نظر نرسد؛ اما واقعیت این است ریزش مو تأثیر قابل توجهی در آشفتگی روحی انسان ایفا می کند. بروز چنین اتفاقی در شرایطی است که روز به روز تعداد افرادی که به ریزش مو دچار می شوند در حال افزایش است. بر اساس آمار های موجود، درحال حاضر دو سوم مردان آمریکایی بالای 35 سال دچار کچلی هستند؛ و 85 درصد مردانی که بیش از 50 سال سن دارند بخش مهمی از موهای خود را از دست داده اند.

 نکته جالب توجه این است که خلاف باور اغلب افراد، کچلی یک مشکل مردانه نیست و در حال حاضر تعداد زنانی که ریزش شدید مو دارند رو به افزایش است. با این وجود، از آنجایی که ریزش موی مردان بیشتر در یک ناحیه متمرکز می شود به کچلی منتهی می شود؛ اما در زنان به دلیل پراکندگی ریزش مو در کل سر کمتر کچلی اتفاق می افتد. در چنین شرایطی جالب است بدانید که فصل ها نقش تعیین کننده ای در میزان ریزش مو ایفا می کنند.

 یافته های به دست آمده از آخرین تحقیقات انجام شده، حکایت از آن دارد که ریزش مو در فصل تابستان و پاییز شدیدتر از دیگر مواقع اتفاق می افتد. جالب اینجاست که مشابه چنین اتفاقی در حیوانات نیز دیده می شود. در واقع، تغییرات آب و هوایی رابطه ای مستقیم با عملکرد سلول های سطح سر دارد و نقش مهمی در افزایش یا کاهش ریزش مو ایفا می کند. بنابراین، اگر با ریزش موی جدی دست و پنجه نرم می کنید بهتر آن است که در روزهای پیش رو از اقدامات پیشگیرانه غافل نشوید.
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها