تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۹۶۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹
رییس جمهور در حکمی آقایان دکتر رضا مکنون، دکتر محمدرضا تابش، دکتر مجید عباسپور و دکتر فرهاد دبیری را به عنوان عضو شورایعالی حفاظت محیط زیست، منصوب کرد.
تدبیر24»متن حکم حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر رضا مکنون

جناب آقای دکتر محمدرضا تابش

جناب آقای دکتر مجید عباسپور

جناب آقای دکتر فرهاد دبیری

در اجرای ماده (2) اصلاحی موضوع بند (1) ماده واحده قانون اصلاح قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست مصوب 24 آبان 1371 مجلس شورای اسلامی و بنا به پیشنهاد معاون محترم رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست، با عنایت به سوابق و تجربیات جنابعالی در مباحث زیست محیطی، به موجب این حکم برای مدت سه سال به عنوان «عضو شورایعالی حفاظت محیط زیست»، منصوب می شوید.

توفیق شما را در انجام شایسته وظایف محوله با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، در خدمت به اسلام و ملت شریف ایران از خداوند متعال مسألت دارم.

حسن روحانی

رییس جمهوری اسلامی ایران
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها