تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۹۶۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به دستاورد بسته‌های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی گفت: اجرای این بسته‌ها موجب تغییر گفتمان در حوزه آموزش علوم پزشکی کشور شد و علاوه بر متحول کردن نگرش اعضای هیات علمی، موجب ایجاد انگیزه در بین آنها شده است.

تدبیر24»سید کامران سلطانی عربشاهی، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران،در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب، تشکیل مرکز آزمون در دانشگاه را یکی از برنامه‌های ۴ ساله توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران معرفی کرد و افزود: تلاش در جهت افزایش درک گفتمان مرجعیت علمی، توسعه مراحل عملیاتی و اجرای راهنمای اخلاق حرفه‌ای و بین المللی سازی آموزش از دیگر برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی ایران در دولت دوازدهم است.

دکتر سلطانی عربشاهی ایجاد تسهیلات لازم و در نظر گرفتن مشوق های مادی و معنوی برای اعضا هئیت علمی فعال در بسته‌های تحول را راه حلی مناسب در راستای اجرای بهتر این بسته‌ها دانست و گفت: در سطح دانشگاه‌ها نیز لازم است تا از نقش‌های متعدد اجرایی و عملیاتی که از سوی وزارت‌خانه واگذار می‌شود ، کاسته شود و این کار می‌تواند از طریق تشکیل شوراهای معاونتی و گروه‌های کارشناسی همیار در دانشگاه‌ها صورت پذیرد.

وی توان اجرایی دانشگاه علوم پزشکی ایران، در اجرای بسته‌های بین‌المللی سازی، مرجعیت و اخلاق حرفه‌ای را خوب ارزیابی کرد و افزود: اگر چه در بخش ارتقای آزمون‌ها، حرکت به سمت دانشگاههای نسل سوم و توسعه آموزش ماموریت گرا دچار چالش هایی شدیم اما در بسته مرجعیت توانستیم تا مراحل تعیین شناسه و شاخص ها اقدامات مورد قبولی را انجام دهیم و نیز در سطح بین المللی با عضویت در نهادهای بین المللی توانستیم تجارب موفقی را کسب کنیم.  

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران با تاکید بر لزوم همکاری تمامی مناطق آمایشی در اجرای برنامه های ملی، خاطرنشان کرد: در بسته‌هایی که نیازمند همکاری سایر مناطق است هم باید به نحوی برنامه ریزی شود تا امکان همکاری مناطق تسهیل گردد.

دکتر سلطانی عربشاهی درپایان با اشاره به دستاوردهای بسته های تحول و نوآوری در دانشگاه‌ها تاکید کرد: مهم‌ترین دستاورد اجرای این طرح افزایش مشارکت اعضا هیئت علمی در فرآیندهای آموزشی است که به دنبال آن تغییر نگرش نسبی و افزایش نسبی انگیزه در اعضا اتفاق افتاد؛ هم چنین با اجرای این طرح در تعدادی از فرآیندهای اموزشی، بهبود نسبی را شاهد بودیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها