تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۹۶۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۰
ستاره برزیلی سابق اینتر از شانس بالای این تیم برای فتح اسکودتو در فصل جاری سخن به میان آورد.
تدبیر24»اینتر در فصل جاری رقابت‌های سری A عملکردی خیره کننده با هدایت اسپالتی داشته و در صدر جدول رده‌بندی جای دارد.

رونالدوی برزیلی، ستاره سابق اینتر که سابقه بازی کردن در میلان را هم در کارنامه دارد، گفت‌: اینتر در فصل جاری بسیار خوب ظاهر شده و تا الان شایسته صدرنشینی و قهرمانی بوده است. این تیم با این بازی‌های خوب می‌تواند جام قهرمانی را بالای سر برد.

او درباره دیدار حساس اینتر برابر یوونتوس، اظهار کرد: من خاطرات باورنکردنی از چنین دیدارهایی دارم. بدون شک بازی زیبایی خواهد بود و من آن را از تلویزیون تماشا خواهم کرد.

رونالدو در ادامه‌  سخنان خود به ستایش از مائورو ایکاردی، ستاره آرژانتینی اینتر پرداخت و بیان‌ کرد: او بازیکن بزرگی است و اصلی‌ترین دلیل صدرنشینی اینتر بوده است. ایکاردی زیبا بازی می‌کند و کلیدی‌ترین بازیکن اینتر است.

ستاره سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال برزیل در پایان صحبت‌های خود درباره حذف ناپولی از لیگ قهرمانان اروپا گفت‌: ناپولی در دو، سه سال اخیر از بهترین‌های سری A بوده است. این تیم هم زیبا بازی می‌کند و هم نتایج خوبی کسب می‌کند. حذف آنها از لیگ قهرمانان اروپا من را غافلگیر کرد.

برچسب ها: تدبیر24 ، اینتر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها