تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۹۷۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آران و بیدگل گفت: ارائه خدمات رفاهی٬ امنیتی و پزشکی در مسیر منتهی به مرنجاب و آماده سازی زیر ساخت‌ها و اماکن اقامتی در طول مسیر کویر مرنجاب از جمله مشکلاتی است که باید هر چه زودتر رفع شود.
تدبیر24»جواد صدیقیان در خصوص مشکلات کاروانسرا و مسائل جاری کویر مرنجاب اظهار کرد: توجه و همکاری تمام مسئولان در ساماندهی کویر مرنجاب الزامی است و این منطقه با این وسعت بالا همت بلندی می‌طلبد و با همکاری شرکت‌های خصوصی قابل ساماندهی است.

وی به نیازهای مرنجاب اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات رفاهی٬ امنیتی وپزشکی در مسیر منتهی به مرنجاب و آماده سازی زیر ساخت‌ها و اماکن اقامتی در طول مسیر کویر مرنجاب از جمله مشکلاتی است که باید هر چه زودتر رفع شود تا به رشد گردشگری و توریست کمک شود.

صدیقیان افزود: اکنون اماکن اقامتی کمی در مسیر و مرنجاب مستقر است که از طریق بخش خصوصی تامین شده است و جوابگوی تعداد بالای مسافران نیست. طبق آمار بیش از ۷۰۰ هزار نفر در طول سال به این منطقه وارد می‌شوند که با کمبود امکانات تبلیغ بدی صورت می‌گیرد.

وی گفت: ساماندهی مرنجاب اقدام پیچیده ای نیست فقط به همدلی مسئولان و همکاری بخش خصوصی نیاز دارد تا به منطقه نمونه گردشگری کویر ایران بدل شود و با ارائه طرح‌های گردشگری این مسئله قابل حل شدن است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها