تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۹۷۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
رییس کلانتری ۱۶۱ ابوذر از دستگیری مردی که اقدام به سرقت از چندین مدرسه از جنوب تهران کرده بود، خبر داد.
تدبیر24»سرهنگ اردشیر نادری دراین باره گفت: درپی وقوع سرقت از چند مدرسه در سطح حوزه حوزه استحفاظی کلانتری ۱۶۱ ابوذر شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان این مدارس در دستور کار تیم عملیاتی کلانتری قرار گرفت.
وی با اشاره به آغاز تحقیقات پلیس برای شناسایی سارق یا سارقان، اظهارکرد: ماموران با انجام بررسی میدانی و از طریق دوربین های مداربسته مدارس و اقدامات اطلاعاتی سارق اصلی را شناسایی و با کسب مجوز از مقام قضایی در عملیاتی پلیسی وی را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
رییس کلانتری ۱۶۱ ابوذر با بیان اینکه ماموران در بازرسی از مخفیگاه سارق چهار دستگاه لپ تاپ، دوربین عکاسی، چندین شارژ کارتریج و... را که از مدارس سرقت شده بود، کشف و ضبط کردند، گفت: برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شد و متهم برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.
برچسب ها: تدبیر24 ، مدرسه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها