تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۹۷۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
دختر8 ساله که شاهد رابطه پنهانی مادرش با مردان محل بود با افشاگری این راز در دادگاه اتهام مادرش را در خیانت به پدرش سنگین تر کرد.
تدبیر24»این پرونده از بهمن سال گذشته و با طرح شکایت مرد جوانی که ادعا داشت همسرش با مردان غریبه رابطه پنهانی دارد در دستور کار دادگاه و پلیس  گرفت. از آنجا که متهم در اظهاراتش منکر اتهامش شده بود، قاضی اصغرزاده-رئیس شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران – دستور تحقیقات تخصصی دراین باره را صادر کرد.
سرانجام درجلسه دیروز، دختر 8 ساله متهم که به دادگاه فراخوانده شده بود به قضات گفت: «چند وقتی بود که با رفتن پدرم ازخانه، شاهد حضور مردان غریبه از میوه فروش محله گرفته تا افراد غریبه دیگر بودم. وقتی آنها به خانه می‌آمدند مادرم مرا در اتاق دیگری زندانی می‌کرد. حتی مادرم از ترس اینکه من به پدرم حرفی نزنم دستم را با قاشق داغ کرد و گفت اگرحرفی بزنم مرا می‌کشد.» و...
پس از اظهارات دخترک، دو مرد دیگر که قبلاً توسط وی شناسایی و دستگیر شده بودند پای میز محاکمه ایستادند که به‌طورغیابی محاکمه شدند.
بنا به این گزارش، پس از پایان جلسه غیرعلنی، قضات وارد شور شدند تا درباره سرنوشت سه متهم تصمیم بگیرند.
برچسب ها: تدبیر24 ، مردان محله
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها