تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۹۸۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
وزیر امور خارجه اردن از نشست کمیته وزرای خارجه اتحادیه عرب با هدف تعیین نقشه راهی جهت اقدام بین‌المللی و تاکید بر این مساله که قدس سرزمین اشغال شده و از مسائل اصلی در حل نهایی مساله فلسطین است، خبر داد.
تدبیر24»ایمن الصفدی، وزیر امور خارجه اردن در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار داشت: کمیته وزارتی اتحادیه عرب (شامل وزرای خارجه اردن، فلسطین، عربستان، امارات، مصر، مراکش و دبیرکل اتحادیه عرب) به زودی نشستی را با هدف بررسی گام‌های آتی و اقدامی بین‌المللی جهت تاکید بر ماهیت عربی قدس و مخالفت با اقداماتی که هویت عربی، اسلامی و مسیحی این شهر را هدف قرار داده، تشکیل خواهند داد.

الصفدی مرحله آتی را مرحله‌ای بسیار دشوار توصیف کرد که نیازمند تلاش کشورهای عربی و اسلامی طبق استراتژی شفافی برای جلوگیری از پیامدهای منفی تصمیم اخیر رئیس‌جمهور آمریکا است.

وزیر امور خارجه اردن تاکید کرد: لازم است همکاری‌ها با اتحادیه اروپا و جامعه جهانی به منظور خروج از مرحله رکود سیاسی و جلوگیری از رسیدن به حالتی از ناامیدی که منطقه را تهدید می‌کند، ادامه یابد.

وی آنچه در شورای امنیت و مجمع عمومی سازمان ملل رخ داد را موضع‌گیری جهانی در مخالفت با تصمیم آمریکا و در حمایت از روند صلح براساس راه حل تشکیل دو کشور و طرح صلح عربی توصیف کرد و خواستار راه‌اندازی "صندوق قدس" شد که اتحادیه عرب برای حفظ ماهیت عربی قدس و مقابله با حملاتی که برای تغییر جغرافیای جمعیتی این شهر انجام می‌شود، راه‌اندازی کرد.

الصفدی در پایان گفت: اردن با هماهنگی با فلسطین و کشورهای عربی و اسلامی در راستای اتخاذ موضع‌گیری جهانی ثابت و یکپارچه‌ای در مخالفت با تغییر هویت قدس و واقعیت موجود در این سرزمین تلاش می‌کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها