بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۹۸۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
حضور افشین پیروانی، کریم باقری و برانکو ایوانکوویچ باعث شده تا محبوبیت نیمکت به بیشترین حد خود برسد.
تدبیر24»روز گذشته محمود خوردبین پس از سالها حضور در پست سرپرستی تیم پرسپولیس سرانجام از این پست کنار رفت و افشین پیروانی کاپیتان سال های نه چندان دور پرسپولیس جای او را گرفت. در پرسپولیس هر چقدر پست مدیرعاملی و سرپرستی باشگاه لرزان و متزلزل است به جای آن سرپرستی تیم از ثبات کاملی برخوردار است و سرخ ها این موضوع را مدیون حضور متداوم محمود خوردبین هستند.

البته سرپرستی در تیم پرطرفداری مثل پرسپولیس کار آسانی نیست و برای حضور طولانی مدت در آن باید فردی با کاراکتر محجوب، معقول و متشخصی انتخاب شود. پیروانی علاوه بر اینکه تمام این ویژگی ها را دارد، پیشکسوتی بسیار محبوب در نزد هواداران پرسپولیس به حساب می‌آید و همین موضوع کار را برای او آسان تر خواهد کرد. محمود خوردبین نیز با توجه به سابقه بسیار بالا در تیم پرسپولیی به محبوبیت بی حد و حصر رسیده و تنها بازیکنی است که در یک باشگاه به میدان رفته اما دوران بازی او دهه پنجاه بود و هواداران فعلی پرسپولیس که اکثریت آنها را جوانان تشکیل می‌دهند شناخت کاملی نسبت به خوردبین ندارند. ولی افشین پیروانی خاطرات بسیار خوبی را با هواداران پرسپولیس در دهه ۷۰ و اوایل دهه ۸۰ رقم زده  است.

حال با حضور پیروانی  محبوبیت نیمکت پرسپولیس به بالاترین حد خود در چند سال اخیر خواهد رسید. برانکو ایوانکویچ سرمربی این تیم با توجه به نتایج بسیار خوب در چند سال اخیر محبوبیتی بی نظیر در بین هواداران پرسپولیس دارد. کریم باقری نیز کاپیتان دوست داشتنی سرخ هاست و پرسپولیسی ها به شکل ویژه‌ای به او علاقه‌مندند. افشین پیروانی هم که سالهای سال در قلب دفاع پرسپولیس به میدان رفته بود نیز اضافه شده تا جمع محبوب ها جمع باشد. حال باید دید دوره سرپرستی افشین پیروانی چند سال خواهد بود، در سال‌های اخیر امثال سعید شیرینی به سرپرستی تیم پرسپولیس رسیدند اما دوره حضورشان روی نیمکت این تیم طولانی نبود.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها