تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۹۹۰۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹
خیانت مردان در زندگی زناشویی یکی از آفت های اصلی و وحشتناک است که ممکن است در هر زندگی ای رخ بدهد. حقایقی درباره خیانت مردها به همسرشان وجود دارد که به احتمال زیاد نمی دانید، پس با ما همراه شوید.

تدبیر24»اغلب مردانی که خیانت می کنند، همچنان عاشق همسرشان هستند

خیانت مردان به این معنا نیست که دیگر عاشق همسرشان نیستند، بلکه اغلب از وضعیت کنونی خود رضایت ندارند. خیانت معمولا در زمانی اتفاق می افتد که زوجین دارای فرزند هستند و روال زندگی شان یکنواخت شده است. با وجود آنکه از بسیاری جهات تامین اند، عواطف آنچنان که باید مورد توجه قرار نمی گیرد و زن و مرد رضایت کافی از یکدیگر ندارند.
برای اجتناب از این امر اوقاتی را به بودن در کنار هم اختصاص دهید و برای یکدیگر زمان بگذارید و در این زمان نه در مورد درس فرزند و یا مخارج زندگی، بلکه در مورد عواطف و خواسته ها و امید و آرزوهایتان به گفتگو بنشینید.

حقیقت شماره 2 : مردها اغلب با کسی دوست می شوند که با او آشناییِ قبلی دارند

خیانت کننده معمولا دوست خود را در خیابان و یا مهمانی نمی جوید. بلکه این شخص اغلب همکار، دوست خانوادگی و یا کسی است که به نحوی با او آشنایی قبلی دارد. بسیاری از زنان تصور می کنند همه زنانی که با مردان متاهل دوستی می کنند زنانی بوالهوس و هرزه هستند، در حالیکه اکثر این روابط در ابتدا تنها یک دوستی و معاشرت ساده بوده است و اغلب خیانت ها در محیط کار اتفاق می افتد.
برای پیشگیری از این امر، مطمئن شوید که همسرتان با شما رابطه نزدیک تر و صمیمانه تری نسبت به همکارش دارد. زوجین اغلب به محل کار می روند، به فرزندان خود رسیدگی می کنند و شب ها به طور مجزا به کارهای شخصی خود می پردازند. باید سعی کنید در یک زمان مشترک به تختخواب رفته و دقایقی یکدیگر را در آغوش بگیرید.

حقیقت شماره 3 : مردان برای نجات ازدواجشان به خیانت روی می آورند

مردها عاشق همسر خود هستند، اما نمی دانند چگونه مشکلات رابطه شان را برطرف کنند. بنابراین برای پر کردن هر گونه خلاء به بیرون از ازدواجشان پناه می آورند. آن ها بجای مقابله و حل مشکل اصلی از آن طفره می روند و با خود می اندیشند که با پر کردن کمبودهای عاطفی شان با زنی دیگر، می توانند به خوبی و خوشی به زندگی با همسرشان ادامه دهند.

برچسب ها: تدبیر24 ، خیانت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها