تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۹۹۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷
حوادثی که چند روز اخیر در کشور اتفاق می‌افتد را باید از این زاویه مورد بررسی قرار داد که ممکن است صداهای برخاسته از مطالبات صنفی را نادیده گرفته باشیم.
تدبیر24»این مطالبات که از وضع صندوق‌ها و موسسات مالی در سطح محدود صورت گرفت به مرور به صداهایی تبدیل شد که خواسته‌های غیر صنفی را هم مطرح می‌کند. باید نظریه‌های مختلف را شنید و از بین آنها بهترین را انتخاب کرد. وضعیت اقتصادی مردم، معیشت آنان، بیکاری پوشیده و پنهان مسائلی است که باید به‌درستی با آنها برخورد کرد. باید شرایطی در جامعه حاکم بشود که صدای مردم شنیده شود. طبیعی است در میان شاید صداهای بحقی که از روی اصرار بلند می‌شد کسانی از این شرایط سوءاستفاد کرده و مطالبات بحق مردم را با شعارهای ساختارشکنانه تحت‌الشعاع قرار دهند. برای گرفتن میدان از این افراد که آرامش جامعه را هدف قرار می‌دهند توصیه به رعایت قانون از یک سو و فراموش نکردن مطالبات مردمی ازسوی دیگر ضرورت دارد. توصیه به هردو گروه این است که تخریب کسانی که مطالبات صنفی و بحق شنیده‌ شود، قبول کنیم که فشار اقتصادی و مهم‌تر از آن شکاف طبقاتی در جامعه وجود دارد. وقتی حداقل حقوق کارگران که بیشترین جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند تکاپوی زندگی حداقلی را ندارند و وقتی کارمندان مجبورند برای تامین معاش خود علاوه بر شغل دولتی خود به مشاغل حاشیه‌ای و شغل دوم و سوم بپردازد طبیعی است که آسیب‌پذیر باشند. به‌هیچ‌وجه نمی‌توانیم واقعیت‌های عینی را پنهان کنیم اما وظیفه ما در این شرایط پیگیری مطالبات واقعی جامعه از مسیر درست و قانونی و نیزشناسایی و معرفی سوءاستفاده‌‌کنندگان از مردم است. این را همگان بدانند که راه رسیدن به مطالبات واقعی فقط از مسیر قانونی آن می‌گذارد.



نعمت احمدی،حقوقدان
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها