تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۹۹۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
نماینده مردم شهرستانهای گیلانغرب، سرپل‌ذهاب و قصرشیرین گفت: قول گرفتیم دانشجویان مناطق زلزله زده که در دانشگاه آزاد درس می‌خوانند تخفیف شهریه و دو ترم معافیت شهریه داشته باشند که منتظر اجرای آن هستیم.
تدبیر24»فرهاد تجری امروز (9 دی) در آئین افتتاح طرح تقویت و تکمیل تحصیل دانش آموزان مناطق آسیب دیده از زلزله استان کرمانشاه با استفاده از "آموزش الکترونیک" که با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین در مدرسه سمیه شهرستان سرپل ذهاب برگزارشد، با بیان اینکه پس از زلزله اخیر درحوزه آموزش و پرورش کارهای خوبی در مناطق آسیب دیده صورت گرفت، افزود: وزارت آموزش و پرورش درخصوص دغدغه جامعه دانش آموران مناطق زلزله زده بویژه دانش آموزان پشت کنکوری به خوبی وارد عمل شد و توانست احساس آرامش را به این دانش آموزان برگرداند.

وی در نظرگرفته شدن سهمیه کنکور و راه اندازی کلاس های آموزش از راه دور و آنلاین و نیز آموزش‌های حضوری و تجمیعی را از جمله فرصت‌هایی برای دانش آموزان مناطق زلزله زده عنوان کرد که وزارتخانه مربوطه قول اجرای آن ها را داده است.

تجری تاکید کرد: باتوجه به برنامه هایی که توسط آموزش و پرورش اجرا شده، دغدغه‌ ای درخصوص محیط و فضای آموزشی برای دانش آموزان مناطق زلزله زده نداریم.  

وی از دانش آموزان این مناطق خواست تا تهدید و بحران زلزله را به فرصت تبدیل کرده و بنیه علمی خود را جهت بدست آوردن رتبه های برتر کنکور تقویت کنند.

تجری به لزوم حمایت از فرهنگیان مناطق زلزله زده نیز اشاره کرد و افزود: جامعه بازنشسته فرهنگی سرپل‌ذهاب جامعه عزتمندی هستند که از ناحیه صندوق بازنشستگی باید کمک های بلاعوض مناسبی به آنها تعلق گیرد.

وی ادامه داد: فرهنگیان بازنشسته شهرستان گیلانغرب نیز از کمک ها محروم مانده اند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها