تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
کد خبر: ۹۹۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
دختر 19 ساله ای که بدون اجازه خانواده اش به عقد پسر مورد علاقه اش در آمده و از روستا فرار کرده بود در دادگاه محلی مورد محاکمه قرار گرفت و یک ماه بی رحمانه مورد تجاوز اعضای دادگاه قرار داشت تا اینکه توانست فرار کند.
تدبیر24»اعضای دادگاه نیز بدون شنیدن اظهارات دختر جوان، عقد او با پسر مورد علاقه‌اش را باطل کرده و او را یک ماه حبس کرده و هر روز زن جوان را مورد تجاوز قرار دادند. تا اینکه سرانجام «رقیه»با کمک چندنفر از اهالی روستا موفق به فرار شد و خود را به پلیس رساند و شکایت کرد.
پس از تحقیقات محلی، مأموران پلیس سه نفر را در این رابطه بازداشت کردند. و آنان مدعی شدند که در این مدت نوعروس را صیغه می کردند. در حال حاضر تحقیقات دراین باره همچنان ادامه دارد.
برچسب ها: تدبیر24 ، نوعروس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها