تسلیحات هوش مصنوعی اشتریان

تسلیحات هوش مصنوعی

در نظر آورید هزاران زنبورک تسلیحاتی هوش مصنوعی به سوی یک دشمن فرضی گسیل شوند...
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۹۹۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
عکس‌ها و تصاویر منتشره از عهد التمیمی در کشورهای اروپایی خشم اسرائیل را برانگیخت.
تدبیر24»شبکه‌های اجتماعی فلسطین و اسرائیل امروز (دوشنبه) عکس‌های عهد التمیمی، دختر فلسطینی بازداشتی در زندان‌ اسرائیل را که در ایستگاه‌های اتوبوس تعدادی از پایتخت‌های اروپا از جمله لندن منتشر شده بود، بازتاب دادند.

برخی از پوسترها و تصاویر منتشره در شبکه‌های اجتماعی شامل درخواست آزادی عهد است که اسرائیل قصد دارد به اتهام دفاع از خود در مقابل دو نظامی اسرائیلی او را محاکمه کند.

انتشار تصاویر عهد در اروپا تل‌آویو را غضبناک و وادار کرده از این کشورها بخواهد آن عکس‌ها را جمع کنند.

تلویزیون اسرائیل نیز در گزارشی اعلام کرد، تعدادی از گروه‌های حامی اسرائیل در اروپا و انگلیس از شهرهایی که پوسترها و تصاویر عهد را پخش کرده‌اند درخواست کرده آنها را جمع کنند، زیرا از دید آنها حمایت این کشورها از عهد به معنی تجاوز آنها به اسرائیلی‌هاست.

۱۹ دسامبر نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی با یورش به منزل عهد التمیمی، او را به اتهام توهین به سرباز اسرائیلی بازداشت کردند.

بلال التمیمی، از فعالان حقوق بشر گفت، دادگاه نظامی "عوفر" اسرائیل تصمیم گرفته تا زمان آماده شدن لایحه اتهام عهد و مادرش، بازداشت آن دو را تمدید کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها