بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۱۰۰۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
اشکان دژاگه طی چند روز گذشته در دوحه قطر به سر برده است و حتی از نزدیک بازی تیم های العربی و السیلیه را تماشا کرده است.
تدبیر24» اشکان دژاگه طی چند روز گذشته در دوحه قطر به سر برده است و حتی از نزدیک بازی تیم های العربی و السیلیه را تماشا کرده است. حضور دژاگه در قطر سئوالات زیادی را درباره احتمال بازگشت وی به فوتبال این کشور مطرح کرده است هرچند وی تاکید کرده که برای مذاکره با تیمی به قطر نیامده و هدفش دیدن دوستانش بوده است.

وی در پاسخ به این سئوال که گفته می شود پیشنهادات زیادی از لیگ قطر دارد و امکان بازگشتش به فوتبال این کشور؟ گفت: خیر چیزی در اینباره مطرح نشده است. با مدیر برنامه هایم هم در این خصوص گفتگویی نداشته ام. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که پیشنهاداتی از اروپا دارم و حداقل برای 6 ماه آینده در اروپا بازی خواهم کرد.

وی افزود: می خواهم با آمادگی کامل در جام جهانی روسیه بازی کنم.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران درباره پیشنهاداتش هم گفت: قرارداد من با ولفسبورگ آلمان تمام شد و چیزی در اینباره نمی توانم بگویم. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که در روزهای آینده اتفاقاتی می افتد.

دژاگه که سابقه بازی در تیم العربی قطر را هم دارد، از صحبت درباره این تیم خودداری کرد و گفت: مطلقا دوست ندارم در اینباره صحبت کنم. من به دوحه نیامده ام در این خصوص حرف بزنم. برای دوره ای که در العربی بازی کردم و همچنین هواداران این تیم احترام قائلم.

وی درباره لیگ قطر هم تاکید کرد: شاهد مسابقات قوی در قطر هستیم. نمونه آن حضور وسلی اشنایدر بازیکن توانمند هلندی است که نشان دهنده سطح لیگ قطر است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها