بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۰۱۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۰
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای تیم ساری ۲۱ را تا اطلاع ثانوی از همراهی تماشاگر در دیدارهای خانگی محروم کرد.
تدبیر24»هفته چهارم دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران جام شهید «محسن حججی» روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه با پنج دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، کاشان، تبریز و گنبد پیگیری شد.

دیدار تیم های ساری ۲۱ و کاله مازندران به درخواست میزبان و موافقت باشگاه کاله در ۱۳ دی‌ماه برگزار نشد و این مسابقه روز گذشته در سالن شهید رسول حسینی ساری انجام شد و کاله سه بر یک به پیروزی رسید.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد بر اساس گزارش ناظر، تماشاگران در این مسابقه فحاشی و از کلمات نامناسب استفاده کردند، به همین دلیل تیم ساری ۲۱ تا اطلاع ثانوی و تشکیل کمیته انضباطی از همراهی تماشاگران در دیدارهای خانگی محروم می‌شود.

بنابر این دیدار روز چهارشنبه شهر ساری بین دو تیم ساری ۲۱ و سایپا در هفته نوزدهم لیگ برتر بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها