بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۰۱۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
در فهرست اولیه الهلال برای لیگ قهرمانان آسیا نام چند بازیکن بزرگ و تاثیرگذار این تیم به چشم نمی‌آید.
تدبیر24»الهلال عربستان یکی از شانس‌های اصلی قهرمانی در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. الهلال فصل قبل هم با شکست سنگین تیم فوتبال پرسپولیس توانست به فینال راه پیدا کند اما در نهایت برابر نماینده ژاپن تن به شکست داد و از بالا بردن جام بازماند.

الهلال در فصل جدید با استقلال هم گروه است. این تیم عربستانی فهرست اولیه خود برای لیگ قهرمانان آسیا را ارسال کرده و در این فهرست نام چند بازیکن بزرگ به چشم نمی‌آید.

عبدالله المعیوف، علی البلیهی، محمد البریک، یاسر الشهرانی، حسن کادش، عبدالملک الخیبری، عبدالله الحافظ، أسامة هوساوی، محمد جحفلی، فیصل درویش، عبدالله عطیف، نیکولاس ملیسی، ماجد النجرانی، ناصر الدوسری، مهند فلاتة، مروان الحیدری، فهد الرشیدی، مجاهد المنیع، محمد کنو، محمد الشلهوب، مختار فلاتة، سالم الدوساری، نواف العابد ، ریواس و مجاهد المنیع.

در این فهرست ۲۵ الهلال نام بازیکنان بزرگی همچون عمر خربین، یاسر القحطانی، علی الحبسی و عبدالله الزوری به چشم نمی آید.

البته این فهرست اولیه است و الهلال این اجازه را دارد که پنج تغییر در فهرست خود به وجود آورد. به عنوان مثال با توجه به پیوستن الدوساری به ویارئال یک بازیکن دیگر جایگزین او خواهد شد و یا اشرف بن شرقی که به تازگی به الهلال پیوست در فهرست نهایی قرار خواهد گرفت.

قرار است که الهلال دو بازیکن خارجی جدید هم جذب کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها