بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۱۰۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۶
گوگل در تلاش است برای غلبه بر رقبایی همچون آمازون و مایکروسافت در بازار مشتریان ، به ابر اینترنتی راه یابد.
به گزارش تدبیر24، واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری فرانسه نوشت: این شرکت مستقر در کالیفرنیا روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد موتور رایانه ای مهم ابری این شرکت اکنون و پس از مرحله آزمایشی، در دسترس عموم است و قیمت ها را تا ۱۰ درصد پایین آورده است و قیمت ذخیره اطلاعات را نیز دست کم تا ۶۰ درصد کاهش داده است.


گوگل اعلام کرد در تلاش است گام بعدی را برای رسیدن به طرح ابر گوگلی بردارد تا به کاربران شخصی و شرکت ها کمک کند از این ایده تخصصی و عملی گوگل بهره ببرند.

ابر رایانه ای یکی از سریع ترین خدمات در حال رشد در بخش فناوری است که شرکت ها را قادر می سازد اطلاعات را ذخیره کنند و بدون نصب این خدمات بر روی سرورها و حفظ مداوم آنها، از خدمات آن بهره گیرند.

مشتریان ابر گوگلی عبارتند از مراکز چت ، شبکه های اجتماعی که روزانه صدها میلیون پیام را انتقال می دهند و رویو که پدید آورنده بازی آنلاین پرنده عصبانی است.

یک مسئول بخش برنامه ریزی گوگل می گوید گوگل خود را به عنوان بازیگر اصلی حامی کاربران برای گریز از قفل سرعت ، مطرح کرده است.

وی افزود گوگل تلاش کرده است زیرساخت ها و مدیریت امنیت خودکار را برای این طرح استفاده کند و آن را برای کاربران تلفن همراه ، ساده سازد.

وی می گوید : آیا گوگل قادر است به سلطه آمازون در خدمات زیرساختی غلبه کند؟ این سئوال را باید کاربران پاسخ دهند.

آمازون که بازیگر بزرگ محاسبه ابری است اخیرا در اخذ قرارداد سی آی ای برنده شد ولی با اعلام جدید گوگل ، ارزش ذخایر این شرکت با دو درصد کاهش به ۳۸۴ ممیز ۳۸ صدم دلار کاهش یافت.

ارزش سهام شرکت راک اسپیس که دیگر بازیگر عرصه محاسبه ابری است نیز با کاهش پنج و نیم درصدی به ۳۵ ممیز ۴۳ صدم دلار رسید.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها