بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۱۰۱۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
شکارچی مخوف دختربچه ها در حالی که یکی از قربانیانش را در پایان کلاس قرآن و در مسیر خانه گیرانداخته بود دستگیر شد.
تدبیر24»روز پنجشنبه، مقام‌های شهر کسور در شمال استان پنجاب اعلام کردند که پسری 24 ساله را دستگیر کرده‌اند که نامش عمران است و به تجاوز و قتل دختر زیر 11 سال متهم شده است. شهباز شریف سروزیر ایالت پنجاب در کنفرانس خبری مربوط به این حادثه گفت: «نخستین مرحله تحقیقات ما به پایان رسیده است و ما این موجود هولناک را دستگیر کرده‌ایم».

نخستین قربانی این قاتل زنجیره‌ای دو سال پیش پیدا شد. آخرین قربانی هم دختری 7 ساله به نام زینب بود که جسدش در اوایل همین ماه در سطل زباله‌ای در 100 متری خانه‌اش پیدا شد.
ناپدید شدن زینب در 4 ژانویه، پلیس و مردم را واداشت که با یکدیگر به جستجو بپردازند. 5 روز بعد جسد او پیدا شد؛ کتک‌خورده و مورد تجاوز واقع شد.
امین پدر زینب می‌گوید بعد از ناپدید شدن دخترش همسایگان از اینکه این بلا سر دختر آنها هم بیاید خیلی ترسیده بودند. او در همین باره افزود: «همسایگان خیلی ترسیده بودند و حتی برخی مادران به دخترانشان اجازه نمی‌دادند تنها بیرون بروند یا از اینکه بدون شوهرانشان تنها در خانه بمانند واهمه داشتند.»
والدین زینت، دختر 6 ساله‌ای که از دست قاتلش زنده مانده و اکنون در کماست هر روز به امید دیدن نشانه‌ای از حیات به بالین او می‌روند. احسان‌الله الهیی پدر او می‌گوید: «دخترم هیچکس را نمی‌شناسد. مثل تکه‌ای گوشت بی‌حرکت افتاده روی تخت. تابستان گذشته رفته بود از مغازه که با ما چندتا خانه فاصله داشت، ماست بخرد. اما او را می‌دزدند، کتکش می‌زنند و بعد ولش می‌کنند تا بمیرد». این را که می‌گوید بغض دیگر امانش نمی‌دهد و روی زمین کنار تخت دخترش می‌نشیند.
آسیه بایبی دختر 8 ساله‌اش را آخرین بار قبل از رفتن به کلاس قرآن در ماه جولای 2017، دید. او بعد از این کلاس هرگز به خانه بازنگشت.
همان شب وقتی شنید که جسد دختری پیدا شده، احساس کرد دیگر توانی در پاهایش نمانده و تمام بدنش شروع به لرزش کرد: «بدون معطلی به آنجایی رفتم که جسد پیدا شده بود. نمی‌توانستم قدم از قدم بردارم، به سختی خودم را روی زمین به جلو می‌بردم و زیر لب با خدا حرف می‌زدم. التماس می‌کردم که جسد مال دختر من نباشد».
اما بود.به لبیه، دختر 8 ساله آسیه، تجاوز شده بود و بعد هم به قتل رسیده بود.


_306826
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها