بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۰۲۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴
فرمانده نیروی زمینی سپاه:
فرمانده نیروی زمینی سپاه پایان درگیری رزمندگان قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه را با یک تیم از تروریست های تکفیری داعش را اعلام کرد.
تدبیر24»سردار محمد پاکپور با اعلام پایان درگیری رزمندگان قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه با یک تیم تروریستی تکفیری گفت: در این درگیری 16 تروریست تکفیری دستگیر و 5 نفر نیز به هلاکت رسیدند.
 
 
وی اظهار کرد: در این درگیری که از صبح شنبه بین رزمندگان دلاور قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه با تروریست های تکفیری آغاز شده بود، 16 تروریست داعش دستگیر و 5 نفر نیز به هلاکت رسیدند.  
 
فرمانده نیروی زمینی سپاه یادآور شد: از بین 5 نفر تروریست به هلاکت رسیده، 3 نفر در حین محاصره خود را با جلیقه انفجاری منفجر کردند.

سردار پاکپور با بیان اینکه درگیری با تروریست های  تکفیری صهیونیستی داعش بیش از سی ساعت به طول انجامید افزود: در جریان این درگیری سخت و نفس گیر سه تن از رزمندگان شجاع قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه به شهادت رسیدند.
 
وی همچنین با بیان اینکه اکثریت تروریست های دستگیر شده در درگیری اخیر از اتباع بیگانه هستند، تأکید کرد: رزمندگان شجاع نیروی زمینی سپاه همراه با سایر نهادهای امنیتی، اطلاعاتی، نظامی، انتظامی و نیروهای بومی منطقه با اشراف اطلاعاتی نسبت به تحرکات ضد انقلاب و گروهک های تروریستی هر گونه اقدام آنان را با قاطعیت پاسخ خواهند داد.

سردار پاکپور در پایان با تجلیل از حماسه آفرینی شهدای این درگیری شهادت این عزیزان را به خانواده های معظم آنها تبریک و تسلیت گفت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها