بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۱۰۲۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
نایب قهرمان جهان پس از ناکامی در کسب مدال در کاراته وان پاریس گفت: ورزشکار همیشه روی نوار پیروزی قرار ندارد و ورزش با برد و باخت همراه است.

تدبیر24»حمیده عباسعلی در گفت و گو با ایسنا، پس از رقابت‌های کاراته وان پاریس اظهار کرد: کاراته وان پاریس رقابت های بسیار خوبی بود و ۶۴ کاراته کای مطرح دنیا در آن حضور داشتند، همین باعث شده بود تا سطح کیفی خوبی داشته باشد. پس از المپیکی شدن کاراته کشورها سرمایه گذاری خود را آغاز کرده‌اند و این را می توان از مسابقات پاریس متوجه شد.

 عباسعلی در ادامه بیان کرد: نمی‌دانم شاید مسابقات پاریس برای من خوش یمن نیست همانگونه که سال گذشته نیز نتوانستم در این رقابت‌ها مقامی کسب کننم، امسال نیز همین اتفاق برای من رخ داد. از نظر آمادگی جسمانی در شرایط خوبی قرار داشتم اما از نظر ذهنی خیر.

 دارنده مدال جهانی کاراته بانوان در ادامه خاطرنشان کرد: ورزشکار در فراز و نشیب است و همیشه بر روی نوار پیروزی قرار ندارد، گاهی نیز اتفاقات اینچنینی رخ می دهد و ورزش با برد و باخت همراه است، باید از این باخت ها برای پیروزی های بعد استفاده کرد.

او ادامه داد: در حال حاضر باید در رقابت‌های کاراته وان بسیاری شرکت کنیم و رنکینگ لازم را کسب کنیم چراکه از کاراته وان ترکیه به بعد تنها کسانی می توانند در کاراته وان ها حضور داشته باشند که رنکینگ زیر ۵۰ داشته باشند و از آن پس نیز باید امتیازات لازم را برای کسب سهمیه المپیک کنیم تا بتوانیم در المپیک ۲۰۲۰ حضور داشته باشیم.

برچسب ها: تدبیر24 ، لحاظ ذهنی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها