بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۱۰۲۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
خط دفاعی ضعیف رئال مادرید باعث شده که دیدار برابر پاری ‌سن‌ ژرمن در هفته‌ آینده با حضور مهاجمانی مانند نیمار و کیلیان ام‌باپه به یک فیلم ترسناک برای سفیدپوشان تبدیل شود.
تدبیر24»رئال مادرید باز هم دیشب (شنبه) ناامید کننده ظاهر شد و در هفته‌ بیست و دوم لالیگا مقابل میزبانش لوانته ۲ بر ۲ مساوی کرد. این تساوی در حالی اتفاق افتاد که شاگردان زین الدین زیدان هر دو بار گل پیروزی را به ثمر رساندند اما نتوانستند آن را حفظ کنند. ابتدا سرخیو راموس با ضربه سر در ‌دقیقه ۱۱ گلزنی کرد اما حریف در دقایق پایانی نیمه اول بازی را مساوی کرد. تلاش‌های بازیکنان تیم پایتخت نشین در ‌دقیقه ۸۱ نتیجه‌ داد و ایسکو گلزنی کرد اما تنها هفت ‌دقیقه این برد طول کشید. نکته قابل توجه این دیدار ضعف خط دفاعی سفید پوشان بود و آس پس از پایان بازی تیتر زد، "مادرید دفاع ندارد."

از طرفی مارکا نیز به این موضوع اشاره کرد و دیدار هفته‌ آینده این تیم را مقابل پاری ‌سن‌ ژرمن با حضور بازیکنانی همچون نیمار و کیلیان ام‌باپه مانند فیلم ترسناک دانست. سایت ‌اسپانیایی نکته قابل توجهی را مطرح کرد. مادرید باید چهارشنبه آینده مقابل یکی از خطرناک‌ترین خط حمله‌های اروپا قرار بگیرد. نیمار، ام‌باپه و ادینسون کاوانی در اغلب بازی‌ها برای PSG جشنواره گل به راه انداختند تا تیم پاریسی در این فصل لیگ یک فرانسه ۷۵ گل به ثمر برساند.

این‌ در حالی است که مادرید دیشب (شنبه)‌ از لحاظ دفاعی کاملا ضعیف عمل کرد. آسیب‌دیدگی‌های متعدد مدافعان این تیم در این قضیه تاثیر گذاشته است اما در مجموع سفیدپوشان آمار بدی را در این فصل بر جای گذاشتند. شاگردان زیدان ۲۱ گل دریافت کردند. این‌ در حالی است که بهترین خط دفاعی به اتلتیکومادرید تعلق دارد و شاگردان دیگو پابلو سیمئونه تنها ۹ بار دروازه‌شان باز شده است. زیدان پس از تساوی دیشب به این قضیه اشاره کرد و گفت‌: لوانته تنها چهار موقعیت داشت اما توانست دو گل به ثمر برساند.

اگر مادرید بخواهد با چنین دفاعی مقابل پاری ‌سن‌ ژرمن آماده بازی کند سفید پوشان چهارشنبه یک شب وحشتناک را سانتیاگو برنابئو سپری خواهند کرد. شاگردان زیدان که پیش از این در گلزنی مشکل داشتند اکنون این مشکل را بر طرف کردند اما نمی‌توانند دروازه‌شان را بسته نگه دارند. راموس یکی از بهترین‌های مادرید در فصل گذشته، امسال با آسیب‌دیدگی های متعدد رو به رو شد و کاملا با شرایط آرمانی‌اش فاصله دارد. درست است که دیشب گلزنی کرد اما در دریافت گل‌ها تاثیرگذار بود. از طرفی مارسلو مانند گذشته مستحکم نیست. زیدان باید برای هفته‌ آینده به دنبال یک راه‌حل باشد تا جایزه بهترین فیلم ترسناک سال به این دیدار نرسد.
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها