بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۰۴۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
توسط موسسه خیریه کنشگران توسعه پارس و سازمان مردم نهاد NRC نروژ انجام می شود:
تدبیر24»سه میلیارد کمک نقدی و غیرنقدی در مناطق زلزله زده کرمانشاه توسط موسسه کنشگران توسعه پارس (گندم) و سازمان مردم نهاد NRC  نروژ در مناطق زلزله زده کرمانشاه طی  دو مرحله  توزیع میشود .
این کمک ها شامل  200 تخته چادر، 996 کارت هدیه بانکی و نصب و راه اندازی 49 چشمه دستشویی و حمام 24 کانکس کلاس درس و 40 رادیاتور برای گرمایش مدرسه است که در حال توزیع است .

به گزارش خبرنگار تدبیر24، در ابتدای وقوع زلزله، موسسه کنشگران توسعه پارس باهماهنگی فرماندار شهرستان سرپل ذهاب و با همکاری هلال احمرشهرستان اقدام به شناسایی و اولویت بندی خانواده های نیازمند جهت توزیع 200 تخته چادر نمود،در ادامه کارت نقدی با همراهی وشناسایی سازمان بهزیستی بین  996 خانوار توزیع و شیوه ی استفاده از این کارتها به خانواده ها آموزش داده شد. در نهایت با حمایت سازمان آب و فاضلاب و اداره برق 24 واحد (39 چشمه) دستشویی و حمام نصب شد و برای هر واحد حمام، آبگرمکن های برقی تهیه و نصب گردید.

این کمک ها در 25 منطقه روستایی تحت پوشش  و 6 منطقه درشهرسرپل ذهاب در دومرحله با هدف تامین بخش مهمی از نیازهای اولیه وثانویه زلزله زدگان  تهیه شده است .
انجمن پناهندگان نروژ (NRC) یکی از سازمان هایی است که دراین راستا همراه گندم بوده و در چهار زمینه ی توزیع چادر، کارت های نقدی، نصب کانکس های دستشویی و حمام و برگزاری کلاس های آموزشی فعالیت نموده است.

جهت اطمینان از توزیع مناسب این امکانات، پیمایش تلفنی و مصاحبه حضوری با گروهی از خانواده ها انجام شد و سرویس های بهداشتی و چادرهای توزیع شده مورد بازدید قرار گرفت.
شایان ذکر است : موسسه کنشگران توسعه پارس (خیریه گندم) که پس از وقوع زلزله 7.3 ریشتری در کرمانشاه حاضر شده، توانسته است با مجوز وزارت کشور (بافیا) و اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان کرمانشاه اقدام به جذب منابع از سوی سازمان های بین المللی مختلف نموده و گامی  در رفع مشکلات مردم کرمانشاه بردارد.

تنظیم : م.م محمدی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها