بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۱۰۴۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
یوونتوس قبل از دیدار حساس برابر تاتنهام با بحران واقعی در خط حمله خود مواجه شده است.
تدبیر24»در یکی از دیدارهای حساس دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا یوونتوس در لندن به مصاف تاتنهام خواهد رفت.  تیم ایتالیایی قبل از این دیدار حساس با یک بحران واقعی در خط حمله مواجه شده است و این به خاطر بازیکنان مصدوم زیادی است که دارد.

خوان کوادرادو و برناردسکی قطعا به این دیدار نمی‌رسند. گونسالو ایگواین هم به همراه ماریو ماندزوکیچ، دو مهاجم دیگر یوونتوس مصدوم هستند و هنوز تمرین گروهی خود را آغاز نکرده‌اند تا جایی که سایت فوتبال ایتالیا نوشت که به احتمال خیلی زیاد این دو بازیکن در دیدار برابر تاتنهام نیمکت نشین باشند.

به نوشته سایت فوتبال ایتالیا  یوونتوس در دیدار برابر تاتنهام که باید حتما گل بزند بدون مهاجم نوک بازی خواهد کرد تا جایی که آلگری مجبور است تیمش را با سیستم ۴-۳-۳ به میدان بفرستد و در این حالت داکلاس کاستا و الکس ساندرو به عنوان بال‌های چپ و راست بازی خواهند کرد و دیبالا هم مهاجم کاذب خواهد بود.

جدال رفت دو تیم در ایتالیا با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید و یوونتوس برای صعود به دور بعد باید به پیروزی برسد یا تساوی پر گل را کسب کند.

برچسب ها: تدبیر24 ، یووه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها