بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۱۰۵۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷
نقوی حسینی خبر داد:
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که این کمیسیون موضوع حمله به سفارت ایران را در لندن مورد بررسی قرار می‌دهد و از دستگاه دیپلماسی هم در این زمینه توضیح خواهد خواست.

تدبیر24»سید حسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن محکوم کردن تعرض افراد غیرمسئول به سفارت ایران در لندن اظهار کرد: سفارت ایران در انگلستان جزئی از خاک کشور ما محسوب می‌شود و مسئولیت این تعرض به عهده دولت انگلیس است و بر این اساس لندن باید پاسخگوی این اتفاق باشد.

وی افزود: کمیسیون امنیت ملی حتما این موضوع را بررسی می‌کند و از دستگاه دیپلماسی هم در این زمینه توضیح خواهد خواست.

نقوی حسینی درباره تاثیر این اتفاق بر روابط دو کشور گفت: ما باید این موضوع را بررسی کنیم و ببینیم متعرضین چه کسانی بودند، تعرض چگونه صورت گرفته و آیا تعللی که وجود داشته عمدی بوده یا خیر تا بتوانیم به صورت دقیق‌تر در این باره اظهار نظر کنیم.

برچسب ها: تدبیر24 ، نقوی حسینی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها