بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۱۰۵۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۳
رییس پلیس آگاهی استان کرمان به تشریح ماجرای سرقت مسلحانه چهارشنبه هفته گذشته در کرمان پرداخت.
تدبیر24»سرهنگ یدالله حسن‌پور امروز 20 اسفندماه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: ساعت 12 روز چهارشنبه 16 اسفندماه مامورین پلیس متوجه یک خودروی سرقتی پراید شدند و اقدام به تعقیب آن کردند، در همان زمان یک سرویس مدرسه در حال پیاده کردن دانش‌آموزان بود و این سارق اقدام به شلیک به سمت مامورین پلیس کرد اما پلیس برای آنکه به دانش‌آموزان و مردم آسیبی وارد نشود، مسلحانه وارد عمل نشد.

وی ادامه داد: این سارق اقدام به ربودن سرویس مدرسه نمود و فرار کرد، شایان ذکر است که هیچ دانش‌آموزی در خودرو نبوده است، پلیس به تعقیب خود ادامه داد و در حالی که سارق به سمت پلیس شلیک می‌کرد اما پلیس به دلیل حفظ جان مردم اقدام مسلحانه انجام نداد سپس این سارق از ماشین سرویس مدرسه خارج شده و با اسلحه اقدام به سرقت یک خودروی دیگر کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان اعلام کرد: مامورین پلیس در کمتر از 12 ساعت با اقدامات اطلاعاتی محل اختفای این سارق را کشف و او را دستگیر کردند.

وی با بیان این که اقدامات موثر پلیس باعث کاهش سرقت‌ها و قتل‌های استان شده است، خاطرنشان کرد: هیچ قتلی در استان لاینحل نبوده است و همه قتل‌های استان کشف شده‌اند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها