بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۱۰۵۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
سخنگوی سازمان تعزیرات اعلام کرد:
سخنگوی طرح نظارت نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی از تشکیل 17 هزار پرونده و جریمه 145 میلیارد تومانی متخلفان خبر داد.
  تدبیر24»به گزارش اداره کل روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، «سیدیاسر رایگانی» سخنگوی طرح نظارت نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به تشکیل 17 هزار و 751 فقره پرونده در 10 روز نخست اجرای این طرح، اظهار داشت: متخلفان تاکنون به پرداخت 145 میلیارد و 245 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده اند.
وی افزود: تخلفات بخش کالا و خدمات از جمله گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم ارائه فاکتور با 14 هزار و 273 پرونده بیشترین تعداد پرونده های 10 روز نخست اجرای طرح را تشکیل می دهد و با در نظر گرفتن این مساله به هموطنان عزیز توصیه می کنیم در هنگام خرید به قیمت درج شده روی کالا توجه کنند و از خرید کردن بدون دریافت فاکتور خرید و یا خرید کالاهای بدون اتیکت قیمت، خودداری کنند.
سخنگوی طرح نظارت نوروزی سازمان تعزیرات در مورد مهم ترین پرونده های تشکیل شده، گفت: در استان اصفهان 4 واحد پوشاک فروشی به دلیل تخلفات متعدد و تکرار تخلفات پلمب شده اند و 3150 کیلوگرم برنج غیرقابل مصرف با گزارش کارشناسان بهداشت معدوم شده است.
وی افزود: در استان خراسان جنوبی طی بازدید از 65 انبار، 220 تن پیاز از محتکرین کشف و علاوه بر جزای نقدی محتکرین محکوم به عرضه کالای مکشوفه در سطح بازار شدند.
رایگانی تصریح کرد: با 6 واحد عرضه، تولید و فروش شیرینی به دلیل عدم رعایت مصوبه خالص فروشی (کم فروشی) در استان قزوین برخوردهای قانونی صورت گرفته و این متخلفین ضمن الزام به رعایت مصوبه مذکور به پرداخت جزای نقدی محکوم شدند.
وی با اشاره به پلمب 9 واحد رستوران و قنادی در استان البرز گفت: تاکنون 5 تن گوشت غیربهداشتی در این استان کشف و معدوم شده و با توجه به ضرورت استقرار شعبه سیار در جاده چالوس به دلیل افزایش گزارش تخلفات و سهولت دسترسی مردم برای احقاق حقوقشان، این شعبه تا دو روز دیگر افتتاح خواهد شد.
رایگانی تصریح کرد: استان هایی همچون فارس و قم نیز حسب ضرورت شعب سیار خود را در جمکران، تخت جمشید و فرودگاه ها مستقر شدند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها