بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۰۵۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
رئیس هیات مدیره گروه «هنر پویا» و تهیه کننده انیمیشن سینمایی «فیلشاه» گفت: «فیلشاه» از مدتی پیش در کشورهای عربی اکرانش را آغاز کرد و به دومین فیلم پرفروش سینماها در کشور لبنان تبدیل شد.
تدبیر24»حامد جعفری که در اکران خصوصی این انیمیشن سینمایی صحبت میکرد، بیان کرد: پس از تولید و نمایش عمومی «شاهزاده روم» که با اقبال بسیار مخاطبان نیز همراه شد، در مجموعه «هنرپویا» طراحی شد تا بتوانیم طی 10 سال به نقطه‌ای برسیم که هر سال اکران یک انیمیشن سینمایی را برای مخاطب خود داشته باشیم.

وی ادامه داد: با این هدف پروژه «فیلشاه» را آغاز کردیم که به نسبت «شاهزاده روم» پروژه عظیم‌تری بود. به عنوان مثال در «شاهزاده روم» تقریبا 104 نفر همکاری داشتند اما در «فیلشاه» چیزی بیش از 220 نفر فعالیت داشتند. همیچنین در «شاهزاده روم» تقریبا 1200 پلان تولیدی داشتیم که این عدد در «فیلشاه» به 2556 پلان تولیدی رسید و همگی اینها کمک کرد تا ما بتوانیم در این صنعت گامی رو به جلو برداریم.

جعفری با اعلام خبر پروژه انیمیشن بعدی این گروه گفت: «هنرپویا» همچنان در این مسیر در حال تلاش است و در حال حاضر که نمایش عمومی «فیلشاه» آغاز شده، پروژه بعدی این مجموعه مدتی است کلید خورده و درحال تولید است. این پروژه که فضای امروزیتر دارد و در لوکیشن ایران اتفاق می‌افتد تاکنون 30 درصد از تولید آن پیش رفته و با موضوع محیط زیست است. بناست پروژه سوم گروه «هنر پویا» برای دو سال آینده آماده نمایش عمومی شود.

تهیهکننده «فیلشاه» با اشاره به نمایش بین المللی آن خاطرنشان کرد: ما برنامه نمایش بین‌المللی این فیلم را داریم. در ماه‌های گذشته اکران این انیمیشن سینمایی در کشورهای عربی از جمله لبنان، عراق و اردن آغاز شده است و «فیلشاه» توانسته در کشور لبنان به فروش تقریبا 500 هزار دلاری در گیشه سینما دست یابد و دومین فیلم پرمخاطب و پرفروش باکس آفیس سینمای لبنان شود.

وی ضمن دعوت خانواده‌های ایرانی برای تماشای «فیلشاه» در ایام نوروز گفت: ما تلاش کردیم تا اکران «فیلشاه» در ایران نیز با هدف یک عیدی به کودکان ایرانی همزمان با ایام نوروز و سال جدید باشد و با همین شعار نمایش عمومی آن را آغاز کردیم.
برچسب ها: تدبیر24 ، فیلشاه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها