بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۱۰۵۹۷۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
واعظی تاکید کرد
رئیس دفتر رئیس جمهور تاکید کرد که روحانی مطابق ضوابط قانونی، تعیین حقوق و دستمزد را جزو اختیارات شورای عالی کار می داند.
تدبیر24»محمود واعظی گفت: همه ساله، میزان حقوق و دستمزد کارگران توسط شورای عالی کار که ترکیبی از وزرا و مسوولین دستگاهها و همچنین نمایندگان تشکل های کارگری و کارفرمایی است، تعیین شده و ملاک عمل قرار می گیرد.

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: علیرغم این، دکتر روحانی طی سالهای گذشته بیشترین تاکید را در حمایت از کارگران داشته اند. قبلا شاهد بودیم که با تورم حدود 40 درصدی حقوق کارگران حتی در حدود 11 درصد نیز تعیین می شد، اما با اهتمام رئیس جمهور و مجموعه دولت، طی سالیان گذشته حقوق کارگران عزیز همواره بیش از نرخ تورم افزایش یافته است.

وی افزود: رونق تولید و اشتغال آفرینی و همچنین حمایت از کارگران و حقوق بگیران ثابت، جزو رویکردهای قطعی دکتر روحانی بوده و همچنان ادامه خواهد یافت.

برچسب ها: تدبیر24 ، واعظی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها