بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۱۰۶۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
وزیر امور خارجه بحرین در ادعایی بی‌اساس یک بانک ایرانی را متهم به حمایت مالی از تروریسم در چند کشور عربی کرد.
تدبیر24»خالد بن احمد آل خلیفه وزیر امور خارجه بحرین که به امارات متحده عربی سفر کرده است، در ادامه ادعاهای خود گفت که این بانک از نهادها و سازمان‌هایی حمایت مالی کرده است که در فعالیت‌های تروریستی دست دارند و دولت بحرین به زودی تمامی اطلاعات در این زمینه را فاش خواهد کرد.

****

این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران هموارد حمایت موثر خود از مبارزه علیه تروریسم به خصوص در منطقه را به اثبات رسانده و  وزیر خارجه کشورمان در این زمینه با انتقاد از برخی حمایت‌ها از داعش و سایر گروه‌های تروریستی در عراق و سوریه و یمن ضمن ضعیف و غیر قابل قبول خواندن عملکرد ائتلاف تحت رهبری آمریکا در مبارزه علیه داعش تصریح کرده است: مبارزه با گروههای تروریستی و تکفیری در منطقه بسیار مهم است و جامعه بین المللی باید مانع از تداوم حمایت های مستقیم و غیر مستقیم از این گروهها شود.

ایران نقش سازمان ملل متحد را در مبارزه با تروریست مورد تاکید قرار داده است. جمهوری اسلامی ایران بر وحدت و حفظ یکپارچگی و تمامیت ارضی کشورهای همسایه خود تاکید و اصرار دارد هر راهکاری باید تقویت کننده وحدت، امنیت و ثبات و منطقه باشد.
مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها