بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۰۶۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲
رییس انجمن دوومیدانی معلولان با اشاره به اعزام تیم ملی دوومیدانی معلولان به تورنمنت بین المللی تونس گفت: تنها برترین های دوومیدانی که در حد مدال طلا هستند به تورنمنت تونس و سپس جاکارتا اعزام خواهند شد.

تدبیر24»بهمن رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: برای این که بتوانیم حضور قوی در بازیهای پاراآسیایی جاکارتا داشته باشیم، مسابقات قهرمانی کشور و آخرین انتخابی تیم ملی در تمام مواد دوومیدانی از ۲۲ تا ۲۵ اردیبهشت در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار خواهد شد و کسانی که رکورد آنها در حد مدال طلا باشد، ابتدا به تورنمنت بین المللی تونس اعزام می‌شوند و همان نفرات راهی بازیهای پاراآسیایی جاکارتا خواهند شد.

وی گفت: امسال به دلیل این که اکثر کلاسها ادغام شده است، تصور این که چه تعداد دوومیدانی کار زن و مرد امکان اعزام به بازیهای پاراآسیایی را داشته باشند، مشخص نیست. اما چون سطح بازیهای پاراآسیایی نسبت به جهانی و پارالمپیک پایین تر است و امکان مدال‌آوری در تمام مواد دوومیدانی وجود دارد. سعی داریم تعداد نفرات بیشتری را که رکورد آنها در حد مدال طلا باشد، عازم جاکارتا کنیم.

رییس انجمن دوومیدانی معلولان با اشاره به افزایش تعداد زنان دوومیدانی کار در این دوره از بازیهای پاراآسیایی نسبت به دوره قبل تصریح کرد: با توجه به رکوردهای خوبی که طی چند مسابقه اخیر توسط زنان در اکثر ماده‌های دوومیدانی زده شده است، این امیدواری وجود دارد که در جاکارتا شاهد حضور زنان دوومیدانی کار بیشتری نسبت به دوره قبل بازی‌های پاراآسیایی باشیم. البته این امر بستگی به آخرین انتخابی تیم ملی دارد که چه تعداد از دوومیدانی کاران بتوانند مجوز حضور در تورنمنت بین‌المللی تونس و سپس جاکارتا را کسب کنند.

وی در پایان همچنین درباره زمان برگزاری اردوی تیم ملی دوومیدانی در سال جدید افزود: مدت ۵ ماه است که دوومیدانی کاران به صورت غیرمتمرکز و در شهرستانهای خود در اردوی آمادگی بسر می‌برند، اما بعد از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در اردیبهشت‌ماه اردوهای متمرکز دوومیدانی کاران در تهران برپا خواهد شد.

برچسب ها: تدبیر24 ، جاکارتا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها