بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۰۷۸۶۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸
فرزندانمان را هر روز مجبور مي كنيم به روشي كه خودمان هم مي دانيم محكوم به فناست درس بخوانند! انبوهي از حفظيات بي فايده در ذهنشان تلمبار كنند و تحويل معلم ها بدهند .
تدبیر24»فريبا آباقري - برخلاف همه ي كشور هاي توسعه يافته اهميتي به مهارت هاي فرزندانمان داده نمي شود ، خلاقيت ها زير پرچمي كه آنها را وادار به اطاعت محض مي كند نابود مي شود! سيستم آموزشي ما دانش آموزان را مطيع بار مي آورد و هيچ خلاقيتي را تاب نمي آورد ! نسل ما با همين سبك پرورش يافته و تحصيل كرده ، انبوه تحصيل كرده گان كه اكنون هيچ مهارتي غير از تحصيل در مقطع بالاتر و تلمبار كردن مدارك ياد نگرفته !
نگرانم ! نگران فرزندم كه چيزي به جز حفظ كردن و حفظ كردن در مدرسه ياد نمي گيرد در سالهاي آخر دبيرستان بايد با استرس كنكور و ابهام تحصيل در دانشگاه روز را شب كند !
دخترم دوست دارد ياد بگيرد بفهمد و تجربه كند، اما مدرسه به او فقط مهارت تست زني را آموزش مي دهد و او را از تلاش بيشتر يا به قول خودشان غير ضروري براي فهم و تجربه ي بيشتر باز مي دارد !
اگر از قافله تست زني و مهارت هاي مربوط به آن عقب بماند در مسابقه ي كنكور جا مي ماند !
دختر كوچكم از انبوه  تكاليف مدرسه ناراضي است و كيفي كه هر روز صبح به كمك من بر دوش مي اندازد براي جثه ي او بسيار سنگين است انبوه كتاب هاي كار گاج و مبتكران و چه و چه ... كه هر روز بايد با خودش جابجا كند و نگراني من از اينكه در اين سن به دردهاي كمر و گردن دچار شود ...! نمي دانم بالاخره كي قرار است در اين سيستم فرسوده و پوسيده تغييري ايجاد شود ؟؟ نمي شود شعار قدرت اول خاور ميانه را بدهيم اما سيستم اموزشي ما عهد عتيق را بگذراند !
برچسب ها: تدبیر24 ، اصلاحات
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها