بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۱۰۸۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۰
ستاره پرتغالی رئال مادرید در دیدار برابر بایرن مونیخ آماری ناامید کننده از خود نشان داد.
تدبیر24»رئال مادرید در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نتیجه بسیار خوبی را به دست آورد.

رئال که در آلیانس آره نا به مصاف بایرن مونیخ رفت توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد.

امید نخست رئال برای گلزنی در این دیدار کریستیانو رونالدو بود اما این بازیکن پرتغالی نه تنها نتوانست گل بزند بلکه آمار ناامید کننده‌ای را از خود به جای گذاشت.

رونالدو در این 90 دقیقه نتوانست حتی یک شوت به طرف چارچوب دروازه داشته باشد و این در 39 بازی فصل جاری او با پیراهن رئال بی سابقه بوده است.

رونالدو با زدن 15 گل در صدر جدول بهترین گلزنان فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا جای دارد. او استاد گل زدن به بایرن است تا جایی که تا الان 9 گل به باواریای‌ها زده است هر چند که در دیدار شب گذشته موفق به گلزنی نشد.

برچسب ها: تدبیر24 ، آمار منفی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها