بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۱۰۸۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰
سرمربی رئال مادرید تاکید کرد که چون شاگردانش قدر موقعیت های خود را در دیدار برابر بایرن دانستند به پیروزی دست پیدا کردند.
تدبیر24»با وجود آنکه رونالدو در دیدار برابر بایرن مونیخ موفق به گلزنی نشد اما رئال مادرید از فرصت های که به دست آورد نهایت استفاده را برد و توانست با نتیجه دو بر یک برابر بایرن مونیخ به پیروزی برسد تا کار خود برای صعود به دور بعد بسیار راحت کند.

طبیعی است که زیدان از این پیروزی که تیمش در خانه بایرن به دست آورد خوشحال باشد.

سرمربی رئال مادرید در نشست خبری بعد از بازی گفت: این طبیعت فوتبال است. تیمی که از فرصت های خود به خوبی استفاده کند پیروز میدان خواهد شد. بایرن فرصت های خوب گلزنی داشت. ما هم فرصت های داشتیم و چون به خوبی از فرصت های خود استفاده کردیم به پیروزی رسیدیم. باید از این شبی که پشت سر گذاشتیم خوشحال باشیم و به خود ببالیم. پیروز شدن در ورزشگاه آلیانس آره نا اصلا آسان نیست.

او ادامه داد: بایرن مونیخ ما را در این دیدار اذیت کرد و البته این طبیعی است با این حال ما دست از تلاش برنداشتیم و تا آخرین لحظه جنگیدیم. خوشحالم که توانستیم این پیروزی ارزشمند را به دست آوریم.

رئال مادرید در حالی در این دیدار به پیروزی رسید که کریستیانو رونالدو موفق به گلزنی نشد. زیدان گفت: نشان دادیم که بدون گلزنی رونالدو هم می توانیم به پیروزی برسیم. رونالدو بازیکن بزرگی است و رئال به او نیاز دارد اما ما بدون گل های او هم پیروز شدیم.

او درباره تعویض ایسکو گفت: ایسکو در نیمه دوم احساس درد داشت و مجبور شدم که او را تعویض کنم. خوشبختانه آسنسیو جایگزین او بسیار خوب ظاهر شد و توانست برای ما هم گلزنی کند.


برچسب ها: تدبیر24 ، رونالدو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها