بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۰۸۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
با همکاری انجمن میراث لامبرت مولیتور برگزار می شود
نمایشگاه اسناد و تصاویر لامبرت مولیتور از ایران با عنوان «ایران در آغاز قرن بیستم» (۱۳۰۷- ۱۲۸۱شمسی) برگزار می‌شود.
تدبیر24»نمایشگاه اسناد و تصاویر لامبرت مولیتور از ایران، با عنوان «ایران در آغاز قرن بیستم» مربوط به سال‌های ۱۹۲۸- ۱۹۰۲ میلادی (۱۳۰۷- ۱۲۸۱شمسی)، با همکاری انجمن میراث لامبرت مولیتور در محل ساختمان آرشیو ملی برگزار می‌شود.

این نمایشگاه در روز یکشنبه، ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ با حضور رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی و خانواده مولیتور از کشور بلژیک افتتاح خواهد. این نمایشگاه تا تاریخ ۲۸ خرداد ماه دایر است و علاقمندان جهت حضور در این نمایشگاه می‌توانند از ساعت ۹ تا ۱۶ به محل گالری آرشیو ملی ایران واقع در بزرگراه شهید حقانی (شرق به غرب)، ابتدای خیابان کوشا، ساختمان آرشیو ملی مراجعه کنند.

لامبرت مولیتور، مستشار بلژیکی دوره قاجار و از بنیانگذاران گمرک در ایران است. او در مدت زمان حضور خود در ایران خدمات قابل توجهی را در حوزه پست و تلگراف ارائه کرده و مدتی را به عنوان مدیر گمرک کرمانشاه، بوشهر، زاهدان و زابل به فعالیت پرداخت. او در مدت حضور خود در ایران مجموعه‌ای از تصاویر و اسناد را گردآوری کرده که در نوع خود منحصر به فرد است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها