بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۰۸۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
مجموعه عکس عبدالله صفا و شعرهای ماهیار رهامهر با عنوان «هنوز برف از زمستان های رفته می بارد » توسط نشر فرهنگ ایلیا به چاپ رسید.
تدبیر24»مجموعه عکس عبدالله صفا و شعرهای ماهیار رهامهر  با عنوان «هنوز برف از زمستان های رفته می بارد » توسط نشر فرهنگ ایلیا به چاپ رسید.

عبدالله صفا
عکاس و عضو انجمن صنفی عکاسان مطبوعات ایران

در کارنامه وی،عکاسی خبری روزنامه ها و نشریات ،برگزاری چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی در تهران، ساخت فیلم کوتاه ،اجرای پرفرمنس و اینستالیشن مشاهده می‌شود.
او دانش آموخته عکاسی خبری است.

ماهیار رهامهر
باستان شناس و پژوهشگر جوامع پارینه سنگی

در کارنامه وی مقالات متعدد و چند عنوان کتاب،پژوهش باستان شناختی میدانی و حضور در همایش های علمی و پژوهشی در کنار نگارش مستمر مقالات و جستارهای میان رشته ای مشاهده می‌شود.
او دانش آموخته کارشناسی ارشد باستان شناسی و دبیر تاریخ و تاریخ هنر سازمان آموزش و پرورش است.

درنگ بر «هنوز برف از زمستان های رفته می بارد»

انسان مدرن گریزان از درنگ و تدقیق، مسخ شده در هزارتوی تکنولوژی، روزمرگی و سراب های مسحور كننده ی پسامدرن، پیوسته در گریز از خویش و پناهنده به جهان مسطح مفهوم زدایی شده ای است كه بیش از هر تمثیلی به خانه شکلاتی برادران گریم میماند.
فلاکت و ادباری كه سده ها پیش،پاسكال در تأملات خویش از آن سخن به میان آورد.
این كه فراخ ترین پریشانی و درماندگی انسان از ناتوانی او در به پیشواز رفتن سکون و تنهایی مایه میگیرد.این كه انسان نمیتواند به آرامش در خلوت یک اتاق با خویش تنها بماند.از این رو،كار هنری و افزون بر آن شعر وشاعر به یك معنا،در دنیای شتابزده ی بیرون از متن،به فکاهی تلخی میماند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها