بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۰۸۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷
در پایان تورنمنت تدارکاتی بوکس قزاقستان، بوکسورهای ایران توانستند دو مدال نقره و یک مدال طلا کسب کنند.
تدبیر24»تیم ملی بوکس ایران که خود را برای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا آماده می‌کنند، برای کسب آمادگی بیشتر در تورنمنت تدارکاتی کشور قزاقستان شرکت کردند که یک مدال طلا و دو نقره حاصل کار آن ها شد.

آخرین روز تورنمنت بین‌المللی بوکس قزاقستان از صبح امروز (دوشنبه) ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ برگزار شد.

بر این اساس در دیدار پایانی وزن ۴۹- کیلوگرم، امید احمدی‌صفا با برتری مقابل نماینده کشور میزبان (قزاقستان) به مدال طلا دست یافت.

همچنین در وزن ۶۹- کیلوگرم، سجاد کاظم‌زاده با شکست مقابل دیگر نماینده کشور میزبان به مدال نقره دست یافت.

اما شاهین موسوی نماینده وزن ۷۵- کیلوگرم تیم ملی بوکس نیز با شکست مقابل نماینده روسیه دومین مدال نقره نمایندگان ایران را کسب کرد.

تیم ملی ایران در این رویداد با پنج نماینده حضور داشت که اشکان رضایی و مهدی طلوتی دیگر بوکسورهای ایران موفق به کسب مدال نشدند.

اکبر احدی به‌عنوان سرمربی و علی مظاهری و امین قاسمی‌پور به‌عنوان مربی هدایت این تیم را بر عهده داشتند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها