بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
کد خبر: ۱۰۸۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰
یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه تغییر کابینه را توصیه نمی کنم، گفت: اگرچه برخی وزرا خوب عمل نکردند اما در این شرایط فرصتی برای تغییر وجود ندارد.
تدبیر24»محمد کاظمی  در خصوص سخنان اخیر رئیس‌جمهور مبنی بر توصیه دولت به امید دادن به جامعه و همچنین رویکرد مجلس در خصوص تغییر احتمالی کابینه دولت گفت: صحبت رئیس‌جمهور به مثابه تغییر کابینه نبود. یک توصیه‌ای بود مبنی بر اینکه وزرا ناامیدی را در جامعه تزریق نکنند، مشکلات را برطرف کنند و به جامعه امید دهند.

وی افزود: اما ما از وضعیت موجود هم نمی توانیم گریزان باشیم؛ شرایط کشور، مسائل بین‌المللی و همچنین مسائلی که آمریکایی‌ها برای ما ایجاد کردند، اینها واقعیت‌هایی است که اگر جامعه در جریان آن قرار گیرد، خیلی بهتر است. اما تغییرکابینه را توصیه نمی کنم اگرچه برخی وزرا خوب عمل نکردند و ضعیف عمل کردند اما به نظر می‌رسد در این شرایط فرصتی برای تغییر وجود ندارد مگر اینکه خود رئیس‌جمهور اقدام کند.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در خصوص اینکه رویکرد مجلس درباره تغییر احتمالی کابینه دولت چگونه خواهد بود، گفت: قطعا مجلس استقبال خواهد کرد؛ چراکه نمایندگان در برخی زمینه‌ها حرف و حدیث دارند اما به هر حال باید ببینیم فضا به چه سویی پیش می‌رود ولی در این شرایط خاص و حساس که در فضای بین‌المللی هم درگیر مسائلی هستیم، این موضوع را صلاح نمی بینم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها