بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
کد خبر: ۱۰۸۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱
تیم‌های امدادی از امروز (سه‌شنبه) عملیات جست‌وجو برای یافتن پدر و پسری را که از چند روز پیش حین کوهنوردی در استان "نیگاتا"ی ژاپن مفقود شده‌اند از سر گرفتند.
تدبیر24»"کویا شیبویا" ۳۷ ساله به همراه پسر شش ساله‌اش صبح روز شنبه با خانواده خود تماس گرفت و پایین آمدن‌شان از کوه را به آنها اطلاع داد اما از آنجا که شیبویا در تماس عصر همان روز با پدرش گفته بود که در کوهستان گم شده‌ و همانجا با پسرش شب را سپری خواهند کرد احتمال می‌رود این پدر و پسر هنوز در کوهستان "مت. ماستودایرا" در استان نیگاتا باشند.

این خانواده روز بعد، مفقود شدن این دو نفر را به مقامات محلی اطلاع دادند.

عملیات امداد و نجات صبح روز دوشنبه با وجود شرایط آب و هوایی نامناسب و بارش باران، مه سنگین و سرمای شدید آغاز شد اما عصر دوشنبه این عملیات به حالت تعلیق درآمد.

همچنین یادداشتی در دامنه کوه یافت شده که احتمالا توسط شیبویا نوشته شده و در آن اینطور آمده که آنها قصد دارند قله ۹۵۴ متری کوه را فتح کنند و از صعود به دو قله کوه که طبق برنامه‌های قبلی در نظر داشته‌اند، منصرف شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شینهوا، مناطق جستجو پس از اینکه نشانه‌هایی از این دو کوهنورد در یکی از مسیرهای کوهنوردی کوه "مت. ماستودایرا" یافت شد، گسترش یافته است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها