بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۱۰۹۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
به تازگی یک شرکت سوئیسی به نام Bündnerbike تصمیم گرفت با انجام سفارشی سازی روی موتورSoftail Slim S دیویدسون که با همکاری برند جواهرسازیBuchererاز قطعات گران بهایی در آن بهره گرفته، گران قیمت ترین موتورسیکلت را ایجاد کرد.

تدبیر24»در دنیا هر چیزی بالاترین و برترینی دارد که از جمله باید به دنیای خودرو و موتورسیکلت اشاره کرد. این دنیا طرفداران بسیاری داشته و هر یک به دلایلی علاقمند به این صنعت هستند.

اما موتورسیکلت ها دنیای نسبتا متفاوتی با خودروها داشته و افراد خاصی به آن عشق می ورزند. برخی افراد نیز با علاقه شدید کلکسیونی از این نوع وسایل نقلیه را به وجود آورده تا لذت ببرند.
در این میان برند هارلی دیویدسون در صنعت موتورسیکلت سازی بسیار مطرح است. موتورهایی قدرتمند با طراحی منحصربفرد. از آنجایی که موسسان این شرکت چهارتن از خانواده دیویدسون بودند این نام برای برند موردبحث انتخاب شد.



به تازگی یک شرکت سوئیسی به نامBündnerbike  تصمیم گرفت با انجام سفارشی سازی روی موتورSoftail Slim S دیویدسون که با همکاری برند جواهرسازیBuchererاز قطعات گران بهایی در آن بهره گرفته، گران قیمت ترین موتورسیکلت را ایجاد کرد.
این موتورسیکلت Harley-Davidson Bucherer Blue Edition نام داشته و ساخت یک مدل آن 2500 ساعت زمان می برد. قیمت موتورسیکلت موردبحث به 1.8 میلیون فرانک می رسد و علت آن استفاده از قطعات ارزشمندی الماس و طلایی بوده که در جای جای این موتور پیدا می شود. 
با چنین قیمتی می توان خودرو بوگاتی یا لامبورگینی خریداری کرد و در پارکینگ کلکسیونی خود بگذارید.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها