بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۱۰۹۳۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
پزشکان فرانسوی با بررسی بقایای دندان و جمجمه آدولف هیتلر به این نتیجه رسیده‌اند که او در سال ۱۹۴۵ میلادی بر اثر خوردن سم سیانور و شلیک به سر کشته شده است.
تدبیر24»درباره علت مرگ هیتلر شک و تردیدهای بسیاری وجود دارد. اما پزشکان فرانسوی متخصص بررسی جسد که برای اولین بار توانسته‌اند به بقایای جسد دیکتاتور آلمانی دست پیدا کنند، می‌گویند تقریبا مطمئن هستند که او سیانور خورده است.

آنها می‌گویند از سال ۱۹۴۶ که سربازان روس بقایای سوخته جسد هیتلر و معشوقه‌اش را جمع کردند و به روسیه بردند، هیچ متخصصی به آن دسترسی نداشته است.

باور غالب مورخان این بوده است که هم‌زمان با نزدیک شدن نیروهای روسیه به برلین، دیکتاتور آلمانی خود را کشته و وفادارانش جسد او را سوزانده‌اند.

اما در طول این سال‌ها شایعه‌ها و نظریات متفاوت دیگری هم مطرح شده است؛ از جمله فرار او با یک زیردریایی به نقطه‌ای دورافتاده در آرژانتین و زندگی مخفیانه در آمریکای جنوبی.

فیلیپ چارلی، سرگروه پزشکان محقق گفته بقایای جمجمه سوخته یک سوراخ در سمت چپ دارد که احتمالا بر اثر گلوله ایجاد شده است.

رنگ آبی روی دندان مصنوعی هیتلر هم می‌تواند بر اثر واکنش شیمایی سیانور با فلز دندان ایجاد شده باشد.

یافته‌های این تحقیق تأیید کننده آن چیزی است که تاریخ‌نویسان تا کنون نوشته‌اند.

www.dustaan.com راز مرگ هیتلر چگونه فاش شد؟! +عکس

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها