بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
کد خبر: ۱۰۹۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
روزنامه اسپورت عربستان از نهایی شدن توافق مهاجم سنگالی تیم فوتبال استقلال با الکویت سخن به میان آورد.
تدبیر24»مامه تیام، مهاجم سنگالی تیم فوتبال استقلال در نیم فصلی که برای تیمش به میدان رفت توانست عملکرد درخشانی از  خود نشان دهد.

تیام مورد توجه تیم‌های عربی قرار گرفته است. با وجود این که پیش از این ‌از الهلال به عنوان مشتری جدی این ‌مهاجم سنگالی سخن به میان آمد اما ظاهرا او  با تیم دیگری به توافق رسیده است.

روزنامه اسپورت عربستان اعلام کرد که تیام با باشگاه الکویت به توافق نهایی رسیده و به این ‌تیم پیوسته است.

تیام در لیگ قهرمانان آسیا هفت گل به ثمر رسانده است و در رده سوم بهترین گلزنان جای دارد.

به گزارش ایسنا، در قرارداد تیام با استقلال آمده که این ‌مهاجم می‌تواند در صورت داشتن پیشنهاد خوب با پرداختن 200 هزار دلار از  آبی پوشان جدا شود. با توجه به  پیشنهادهای بسیار خوبی که به این ‌بازیکن داده می‌شود اصلا بعید نیست که او سر از تیم دیگری در آورد. هر چند که مدیران باشگاه استقلال سخت در تلاش هستند تا او  را متقاعد به ماندن کنند.

مذاکرات با تیام برای تمدید کردن قرارداد در ترکیه انجام شده و باشگاه استقلال منتظر پاسخ نهایی این ‌بازیکن است.

برچسب ها: تدبیر24 ، تیام
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها