بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۱۱۰۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از بررسی حادثه رخ داده در یکی از مدارس غیرانتفاعی تهران در کمیسیون آموزش خبر داد.

تدبیر24»سید حمایت میرزاده در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 9 خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر ماده 208 آئین نامه داخلی مجلس اظهار داشت: در یکی از مدارس غیرانتفاعی اتفاقی رخ داده که روز گذشته کمیسیون آموزش مجلس جلسه ای را با حضور همه مسئولان مربوطه وزارت آموزش و پرورش برگزار کرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح حادثه رخ داده در یکی از مدارس غیرانتفاعی تهران بیان کرد: در این حادثه فرد 26 ساله ای که معلم نیست و به صورت قراردادی مدتی با این مدرسه همکاری داشته است، نوع جرم این فرد در حد پخش یک فیلم غیراخلاقی به حدود 5، 6 دانش آموز بوده است.

وی افزود: وزارت آموزش و پرورش پس از مطلع شدن برخوردهای لازم را انجام می دهد و این فرد به مراجع قضایی معرفی می شود و مدیر مدرسه نیز عزل شده است.

میرزاده ادامه داد: در جلسه روز گذشته تصمیم گرفته شد که این موضوع به شورای نظارت بر مدارس غیرانتفاعی کشور در وزارت آموزش و پرورش اعلام شود تا سریعا پرونده انحلال این مدرسه بسته شود زیرا در فصل ثبت نام و امتحانات دانش آموزان هستیم.    

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی گفت: مجموعه فرهنگیان و آموزش و پرورش بیش از یک میلیون نفر هستند که نباید تحت الشعاع این حادثه قرار گیرند همچنین باید مانع از بی اعتمادی مردم به آموزش و پرورش شویم.

دکتر لاریجانی در پاسخ به این تذکر گفت: کمیسیون آموزش این موضوع را پیگیری کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها